Helpdesk afstandsleren!

Vanwege de corona maatregelen blijven de scholen voorlopig dicht. Wij zien en horen dat op veel scholen het “leren op afstand” in meer of mindere mate is ingevoerd. Hierdoor komen docenten plotseling te zitten met veel urgente vragen zoals:

  • hoe organiseer ik mijn lessen?
  • hoe breng ik structuur aan?
  • wanneer en hoe heb ik directe interactie met mijn leerlingen?
  • hoe bouw ik mijn lessen op?
  • hoe ondersteun ik mijn leerlingen optimaal op afstand?
  • welke extra tools of digitaal materiaal kan ik gebruiken?
  • hoe kan ik evalueren of toetsen?
Bestel strippenkaart

Deze vragen zorgen ervoor dat veel docenten behoefte hebben aan directe ondersteuning tijdens hun werkzaamheden.


Photo by Annie Spratt

De Kennismaatschap biedt scholen de mogelijkheid om directe online ondersteuning aan te bieden aan hun docenten. Door je school aan te melden bij onze Helpdesk Afstandsleren kunnen de docenten direct live geholpen worden bij alle organisatorische, didactische en onderwijskundige vragen m.b.t. afstandsleren.
Met ingang van 30 maart kunnen zij daarvoor terecht bij onze bemenste Online Helpdesk. Individueel of in kleine groepjes (maximaal 4 personen) helpen we hen persoonlijk en op maat verder bij hun vragen over afstandsleren. De Helpdesk is elke werkdag voor vragen en ondersteuning bereikbaar tussen 09.00 en 20.00 uur.

Om toegang te verkrijgen tot deze dienst kunt u, uw school bij ons aanmelden voor een strippenkaart met daarop een tegoed van 20 strippen á 30 minuten. (Tien klokuren)
We hanteren daarvoor tot 1 juni een verlaagd tarief van slechts €650,- ex. BTW.
De kaart is geldig tot 1 juni 2020, een termijn die afhankelijk van de Corona crisis door ons verlengd kan worden. Houdt u strippen over? Dan kunt u deze bij ons inwisselen vouchers die u kunt inzetten voor alle andere diensten die je kunt vinden op onze website.

Interesse?
Wil je gebruik maken van de helpdesk klik dan op onderstaande link en vul je gegevens in, kennismaatschap.nl/help-mijn-docenten